تیرماه امسال بود که برای بار دوم بعد از سال ۲۰۲۲، به‌عنوان ۱۰ جوان شایسته ایران توسط اتاق بین‌المللی جوانان ایران در سال ۲۰۲۴ انتخاب شدم.

هفته گذشته همزمان با روز جهانی جوان رویدادی با عنوان اولین همایش جوانان کارآفرین ایران به همت اتاق بازرگانی اصفهان و اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق ایران به مناسبت روز جهانی جوان،اولین همایش جوانان کارآفرین را ۲۳مردادماه برگزار کرد. هدف از این رویداد،ترغیب کارآفرینان جوان برای حضور در فعالیت‌های تشکلی بود.

محمود اولیایی، رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق ایران  در این همایش که بعد از سه پنل تخصصی، برگزار شدبا بیان اینکه اتاق بازرگانی ایران از دیربازمحل حضور تجار، صنعت‌گران و تولیدکنندگان بزرگ و به نام کشور بوده است تصریح کرد: شاید در گذشته، کارآفرینان جوان در اتاق ایران جایی نداشتند و جایگاه آنها چندان مورد توجه نبود، اما امروز نگاه‌ها تغییر کرده و بیش از قبل ارزش این سرمایه‌ها حفظ می‌شود.

وی بیان کرد: جوانان علاقه‌مند از سراسر کشور به عنوان نسل بعدی کارآفرینی باید وارد اتاق ایران شوند و از این طریق، اثرگذاری خود را روی محیط کسب‌وکار افزایش دهند.

او به تشکل‌گرایی و لزوم توجه جوانان به این حوزه اشاره کردوافزود: اتاق ایران تشکل تشکل‌هاست و حضور در این نهاد بسیار اهمیت دارد چراکه اثرگذاری بر محیط کسب‌وکار در قالب پارلمان بخش خصوصی آسان‌تر و بهتر است.

بنابراین شبکه‌سازی با حضور جوانان از سراسر کشور یک هدف مهم است و آن را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به باور اولیایی توسعه اجتماعی در هر کشوری به دنبال توسعه اقتصادی اتفاق می‌افتد، پس باید برای ارتقای سطح اقتصاد کشور برنامه‌ریزی و بسترسازی صورت بگیرد؛ در این راستا بخش مهمی از مسیر توسط جوانان ساخته می‌شود. بنابراین باید توان خود را روی جذب کارآفرینان جوان بیشتر کنیم.

در این مراسم از 10 جوان شایسته ایران در سال 2024 تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *