چالش‌های راه‌اندازی محصولات اینترنت اشیا: چرا زمان ورود به بازار در 4 سال 80 درصد افزایش یافته است!

مطلب جالبی رو داشتم می‌خوندم در خصوص اینکه چرا #زمان_ورود_به_بازار در حوزه محصولات #اینترنت_اشیا در حدود 4 سال گذشته، بیش از 80 درصد افزایش پیدا کرده و رسیده به حدود 41 ماه!

در این گزارش اشاره شده که زمان مورد نیاز #بازاریابی و #فروش محصولات اینترنت اشیا از شروع پروژه تا اولین مشتری که پرداخت انجام دهد، به طور متوسط 41 ماه طول می‌کشد که حدود 80 درصد از سال 2020 افزایش یافته.

در این گزارش اشاره شده که زمان مورد نیاز #بازاریابی و #فروش محصولات اینترنت اشیا از شروع پروژه تا اولین مشتری که پرداخت انجام بده، به طور متوسط 41 ماه طول می‌کشه که حدود 80 درصد از سال 2020 افزایش داشته.

اگرچه با توجه به پیشرفت‌های حوزه فناوری اینترنت اشیا، افزایش دانش بازار و افزایش سطح یادگیری کاربران، این آمار غیرمعمول و عجیب به نظر می‌رسه، اما این تحقیق چهارتا عامل را شناسایی کرده که در افزایش زمان ورود به بازار حوزه اینترنت اشیا نقش مهمی دارن:
1- پیچیدگی محصول
2- موانع مقرراتی و نظارتی
3- بررسی امنیتی بالاتر
4- موارد استفاده و کاربرد پیشرفته‌تر

برای مطالعه بیشتر این لینک رو مشاهده کنید:
https://iot-analytics.com/challenges-iot-product-launches-why-time-to-market-has-increased-80-percent-in-4-years/#:~:text=IoT%20Analytics%20research%20on%20this,to%20market%20was%2023%20months.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *